Breaking News

webshop-motor

Webáruház készítés során fontos az alapvető elemek feltüntetése

Az, aki már foglalkozott webáruház készítéssel tudja, hogy a részletekben rejlik a siker. Annak érdekében, hogy a weboldalunk átlátható, használható és minél több potenciális vásárlónak felkeltse az érdeklődését fontos az alapvető elemek feltüntetése. A webáruház készítés tehát nélkülözhetetlen része az alapelemek megjelenítése. Ilyenek például a kapcsolat menüpont, ebben az esetben tüntessük fel a telefonos, e-mailes elérhetőséget, illetve az iroda, telephely címét is. Jó, ha van egy beépített kapcsolati űrlap is, amelyen keresztül az ügyfelek/vásárlók fel tudják velünk venni a kapcsolatot anélkül, hogy meg kelljen nyitniuk a levelezőjüket. Egy másik alapvető elem, amelyet nem szabad elfelejteni feltüntetni a webáruház készítés során a „rólunk” menüpont.

Természetesen nem kell ódákat zengenünk magunkról, sem unalmas információkkal traktálni az olvasót. Sok esetben nem érdekli az oldalra látogatót, hogy mikor alakult a cég inkább az, hogyan oldjuk meg a felmerülő problémáit és milyen tapasztalatokkal rendelkezünk. És akkor el is érkeztünk a referencia menüponthoz, ami szintén alapvető elemnek számít. A referenciák megmutatják, milyen tapasztalatokkal rendelkezünk, és hogy miért épp minket válasszanak az ügyfelek. A webáruház készítés külön piros pontja, ha blog része is van a weboldalnak. A keresőoptimalizálás szempontjából fontos, hogy olyan oldallal rendelkezzünk, ahol a tevékenységünkkel kapcsolatos cikkeket oszthatunk meg. Ha nincs tartalom, az oldalra látogatók nem tudják, hogyan oldják meg a problémájukat, így a blog hiányában rengeteg potenciális ügyféltől eshetünk el.

Vélemény, hozzászólás?